POMOC W ZAMIANIE LOKALI


1. Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Grodzisku Mazowieckim na stronie internetowej zakładu (http://zgmgrodzisk.pl) tworzy bazę informacji o lokalach mieszkalnych przeznaczonych do zamiany.
2. Baza danych o lokalach do zamiany tworzona będzie na podstawie otrzymanych ofert od najemców/użytkowników lokali mieszkalnych i dotyczyć będzie lokali administrowanych przez zakład.
3. Dane aktualizowane będą na koniec każdego miesiąca.
4. Zamiany mogą dotyczyć zmniejszenia bądź zwiększenia powierzchni użytkowej w stosunku do obecnie zajmowanej.
5. Zamiany dotyczyć będą jedynie lokali mieszkalnych, których najemcy/użytkownicy zgłoszą taką chęć.
6. Zamiany dotyczyć będą lokali mieszkalnych gdzie najem potwierdzony jest umowami na czas nieoznaczony lub przypadków gdzie najemcy utracili tytuł prawny do lokalu w związku powstałymi zaległościami w opłatach za zajmowany lokal.
7. Zakład po sprawdzeniu bazy zamian będzie pośredniczył jedynie w przekazywaniu numerów kontaktowych, a zainteresowani zamianą kontaktować się będą ze sobą osobiście celem umówienia się na oględziny lokalu.
8. Gdy zainteresowani zamianą dojdą do porozumienia składają wnioski (wraz z załącznikami) o zamianę lokali mieszkalnych.
9. Wnioski po dokonanej analizie poddane zostają opinii Społecznej Komisji Mieszkaniowej, a następnie przekazane do akceptacji Burmistrza Grodziska Mazowieckiego.
10. W przypadku gdy na jednym z lokali występuje zadłużenie, zainteresowani winni się zgłosić do zakładu celem ustalenia wysokości zadłużenia oraz warunków jej spłaty.
11. Wnioski mogą uzyskać negatywną opinię w sprawie zamiany lokali (np.: z powodu zaległości na koncie lokalu lub nieodpowiedniego metrażu w stosunku do ilości osób itd.).
12. Zasady zamiany lokali regulują uchwały Rady Miejskiej w Grodzisku Mazowieckim nr 672/2018 z 31 stycznia 2018 r i 722/2018 z dnia 25 kwietnia 2018 r.



BAZA LOKALI DO ZAMIANY














Adres

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
w Grodzisku Mazowieckim
ul. Sportowa 29
05-825 Grodzisk Mazowiecki

Regon: 141243489
NIP: 529-174-54-62

Konto bankowe:
55 1240 6348 1111 0010 4146 0402

Godziny pracy

poniedziałek - piątek
w godz. 7:00 - 15:00

Kasa czynna:
w godz. 7:30 - 9:30
oraz
10:00 - 14:30

Adresy e-mail

Sekretariat:
biuro@zgmgrodzisk.pl

Wodomierze:
wodomierze@zgmgrodzisk.pl

Przetargi:
przetargi@zgmgrodzisk.pl

Dział techniczny:
tt@zgmgrodzisk.pl

Inspektor Ochrony Danych:
iod@zgmgrodzisk.pl

Kontakt

Sekretariat:
0 22 755 52 31

Fax:
0 22 755 68 12

Dział techniczny:
0 22 755 20 12

Dział windykacji:
0 22 755 57 11

Administracja:
0 22 755 57 37
Close Offcanvas Sidebar