18.10.2024
Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie pełnego nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi robotami remontowymi w zakresie instalacji elektrycznych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Grodzisku Mazowiecki.
Oferta powinna zawierać:
Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z załącznikami: aktualnym zaświadczeniem o działalności gospodarczej lub KRS, podpisanym projektem umowy, uprawnieniami zawodowymi, aktualnym zaświadczeniem z Izby Inżynierów Budownictwa, świadectwem kwalifikacji D i E z uprawnieniami do wykonywania pomiarów ochronnych.
Kryterium przy wyborze najkorzystniejszej oferty jest: cena brutto - 100%
Oferty należy złożyć do 24.10.2024 roku
17.10.2024
Zakłаd Gоѕpоdаrkі Mіеѕzkаnіоwеј w Grоdzіѕku Mаzоwіеckіm poszukuje firmy do
przycinki gałęzi drzew w celu ich prawidłowego rozwoju i zapewnienia bezpieczeństwa na posesjach
gminnych, administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Grodzisku Mazowieckim.
Termin złożenia oferty:
do dnia 23.10.2024 r. do godziny 08:00 – Zakłаd Gоѕpоdаrkі Mіеѕzkаnіоwеј w Grodzisku Mazowieckim,
ul. Kościuszki 32A, sekretariat pok. 201
T ermin wykonania prac:
Przewidywany termin wykonania prac od 24.10.2024 r. do 08.11.2024 r.
Do oferty należy dołączyć:
Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z załącznikami:
1) Załącznik Nr 1 – podpisany projekt umowy.
2) Załącznik Nr 2 – podpisany wykaz nieruchomości.
3) Załącznik Nr 3 – podpisany protokół oględzin drzew.
4) Załącznik Nr 4 – podpisana Klauzula RODO.
5) podpisanym harmonogram kolejności wykonywania prac - sporządzonym przez oferenta,
6) aktualnym ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności `
gospodarczej na kwotę min. 200 000,00 zł,
7) aktualnym zaświadczeniem o prowadzeniu działalności gospodarczej lub KRS.
Dodatkowe informacje:
1) Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (22) 120-29-11 wew. 502 w godz. 7:00 –
14:00.
2) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane,
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych,
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie jego postępowania bez podania przyczyny.
02.10.2024
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej zaprasza do złożenia oferty na wykonanie rocznej kontroli instalacji gazowej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych i budynkach użytkowych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Grodzisku Mazowieckim, zgodnie z art. 62 Ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2024 r. poz. 725) oraz PN-M-34507-2002 „Instalacja gazowa. Kontrola okresowa”.
Wykaz budynków stanowi Załącznik nr 1 do formularza ofertowego. Opracowanie winno być sporządzone przez osobę posiadającą aktualne kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją instalacji gazowych.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia prac podwykonawcom.
Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji - ……… (ilość dni na wykonanie zadania) lecz nie później niż 30.10.2024 r.
Oferta powinna zawierać:
1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z załącznikiem nr 1 (wykazem budynków),
2 Podpisany wzór umowy,
3 Aktualne zaświadczenie o działalności gospodarczej lub KRS,
4 Kopie świadectw kwalifikacyjnych D i E z uprawnieniami do wykonywania pomiarów ochronnych.
Ocena oferty: Kryterium przy wyborze najkorzystniejszej oferty jest:
Cena (C) brutto - 80%
Termin (T) - 20% (ilość dni od podpisania umowy)
Ocena będzie dokonywana w następujący sposób według wzoru:
P = (Cn : Cb) x 100 pkt x 80% + (Tn : Tb) x 100 pkt x 20%
gdzie P – liczba punktów przyznanych dla ocenianej oferty, Cn – najniższa cena brutto ze wszystkich ważnych ofert, Cb – cena brutto oferty ocenianej, Tn – termin najkrótszy ze wszystkich ważnych ofert, Tb – termin oferty ocenianej.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą przyznanych punktów.
Cena oferty winna być liczona do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty spełniające wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym. Oferty nie spełniające tych warunków będą odrzucone.
Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Podpisanie Umowy nastąpi w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
Termin składania ofert: Oferty należy złożyć do 07.10.2024 r.
Forma złożenia oferty:
Ofertę można złożyć w formie:
- pisemnej w siedzibie Zamawiającego
- w wersji elektronicznej na e-mail: tt@zgmgrodzisk.pl
26.09.2024
Zakłаd Gоѕpоdаrkі Mіеѕzkаnіоwеј w Grоdzіѕku Mаzоwіеckіm poszukuje firmy do kоѕzеniа na pоsеsјасh administrowanych przez ZGM zgodnie z załączonym wykazem – Załącznik nr 2.
Termin złożenia oferty:
do dnia 02.10.2024 r. do godziny 08:00 – Zakłаd Gоѕpоdаrkі Mіеѕzkаnіоwеј w Grodzisku Mazowieckim, ul. Kościuszki 32A, sekretariat pok. 201
Termin wykonania prac:
Przewidywany termin wykonania prac od 03.10.2024 r. do 18.10.2024 r. i nie dłużej niż 3 dni od dnia
podpisania umowy.
Do oferty należy dołączyć:
Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z załącznikami:
1) Załącznik nr 1 – podpisany projekt umowy na każdej stronie,
2) Załącznik nr 2 – podpisany wykaz nieruchomości do zapytania ofertowego,
3) Załącznik nr 3 – podpisana informacja RODO,
4) Podpisany harmonogram kolejności wykonywania prac dotyczący niniejszej oferty stworzony przez
oferenta,
5) Aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gоѕpоdarczej
na kwotę min 200 000,00 zł – kopia,
6) Aktualne zaświadczenie o prowadzonej działalności gospodarczej lub KRS – kopia lub wydruk.
Dodatkowe informacje:
1) Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (22) 120-29-11 wew. 502 w godz. 7:00 –
14:00.
2) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane,
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych,
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie jego
postępowania bez podania przyczyny.
24.09.2024
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej zaprasza do złożenia oferty na wykonanie remontu w lokalu nr 8 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym położonym przy ul. Przemysłowa 2C w Grodzisku Maz. Lokal z licznikiem elektrycznym, bez licznika gazowego. Przed złożeniem oferty Wykonawca jest zobowiązany do obejrzenia lokalu.
Kryterium przy wyborze najkorzystniejszej oferty jest:
Cena (C) brutto - 80% przy 8% podatku VAT
Termin wykonania prac (T) - 20% /ilość dni na wykonanie zamówienia/
Ocena będzie dokonywana w następujący sposób według wzoru:
P = (Cn : Cb) x 100 pkt x 80% + (Tn : Tb) x 100 pkt x 20%
gdzie
P – liczba punktów przyznanych dla ocenianej oferty
Cn – najniższa cena brutto ze wszystkich ważnych ofert
Cb – cena brutto oferty badanej
Tn – termin najkrótszy ze wszystkich ważnych ofert
Tb – termin oferty badanej
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą przyznanych punktów.
Termin składania ofert: 27.09.2024 r. do godz. 12.00
Do oferty należy dołączyć:
- aktualne zaświadczenie o działalności gospodarczej lub KRS,
- wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy z podaniem ilości dni na wykonanie zamówienia,
- podpisany szkic lokalu.
Oferty należy składać:
- pisemnie w sekretariacie Zakładu, ul. T. Kościuszki 32A, Grodzisk Maz.
- w wersji elektronicznej na adres e-mail: tt@zgmgrodzisk.pl
10.09.2024
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej zaprasza do złożenia oferty na wykonanie pięcioletniego przeglądu instalacji elektrycznej i piorunochronnej w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Grodzisku Maz., zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 Prawa budowlanego i wykazem budynków objętych przeglądem.
Termin składania ofert: do 18.09.2024 roku
Ofertę można złożyć w formie:
- pisemnej: w siedzibie Zamawiającego; Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Grodzisku Mazowieckim, ul. T. Kościuszki 32 A,
05-825 Grodzisk Mazowiecki
- w wersji elektronicznej na e-mail: tt@zgmgrodzisk.pl
Kryterium przy wyborze najkorzystniejszej oferty jest: Cena (C) brutto - 80%, Termin (T) dni - 20%
Ocena będzie dokonywana w następujący sposób według wzoru:
P = (Cn : Cb) x 100 pkt x 80% + (Tn : Tb) x 100 pkt x 20%
gdzie: P – liczba punktów przyznanych dla ocenianej oferty
Cn – najniższa cena brutto ze wszystkich ważnych ofert, Cb – cena brutto oferty badanej
Tn – termin najkrótszy ze wszystkich ważnych ofert, Tb – termin oferty badanej.
Termin realizacji - ………. (ilość dni na wykonanie przeglądu)
Oferta powinna zawierać:
1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy,
2 Wypełniony i podpisany załącznik nr 1,
3 Podpisany wzór umowy,
4 Aktualne zaświadczenie o działalności gospodarczej lub KRS,
5 Świadectwa kwalifikacyjne D i E z uprawnieniami do wykonywania pomiarów ochronnych.
Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zamówienia na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 22 120 29 10 lub drogą elektroniczną (pn-pt godz. 7:00 – 15:00).