20.12.2024
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej zaprasza do złożenia ofert na wykonanie inwentaryzacji technicznej budynku użyteczności publicznej położonego przy ul. T. Kościuszki 21 w Grodzisku Mazowieckim.
Opracowanie winno być sporządzone przez osobę posiadającą aktualne uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z zakresu architektury lub konstrukcji budowlanych i aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów
Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w terminie do dnia 02.01.2025 r. do godziny 13:00, na adres:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A.
Oferta może być przesłana za pośrednictwem poczty, poczty elektronicznej, kuriera, w tym przypadku decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.
11.12.2024
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Grodzisku Maz. zaprasza firmy posiadające stosowne uprawnienia do złożenia oferty na wykonanie usługi polegającej na wymianie kotła gazowego dwufunkcyjnego kondensacyjnego c.o./c.w.u. w lokalu nr 4 (lokal zamieszkały) w budynku przy ul. Przemysłowej 2 w Grodzisku Maz.
W cenie oferty należy ująć całość kosztów związanych z wymianą urządzenia łącznie z kosztami wywozu materiałów z demontażu na legalne dostępne wykonawcy wysypisko odpadów. Podpisanie Umowy nastąpi w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
Oferta powinna zawierać:
1 Podpisany formularz ofertowy.
2 Podpisany wzór umowy.
3 Aktualne zaświadczenie o działalności gospodarczej lub KRS.
4 Uprawnienia zawodowe.
Kryterium przy wyborze najkorzystniejszej oferty jest:
- Cena (C) brutto – 80%
- Termin (T) realizacji – 20%
Ocena ofert zostanie dokonana na podstawie następującego wzoru:
P = Cn : Cb x100 pkt x 80 % + Tn : Tb x100 pkt x 20 %
gdzie: P – łączna ilość punktów, Cn – cena najniższa, Cb – cena oferty ocenianej, Tn – termin najkrótszy Tb – termin oferty ocenianej
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą przyznanych punktów.
Cena oferty powinna być liczona do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty spełniające wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym. Oferty nie spełniające tych warunków będą odrzucone.
Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Minimalny wymagany okres gwarancji na całość usługi nie będzie krótszy niż 1 rok od podpisania protokołu odbioru.
Termin składania ofert: Oferty należy złożyć do 13.12.2024 r. do godziny 11:00
Ofertę można złożyć w formie:
- pisemnej (osobiście lub listownie) na adres Zamawiającego,
- w wersji elektronicznej na e-mail: tt@zgmgrodzisk.pl
03.12.2024
POSTĘPOWANIE NR ZGM-SOP.231.4.2024 Z DNIA 03.12.2024 ZOSTAŁO ANULOWANE
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Grodzisku Mazowieckim poszukuje wykonawcy na utrzymanie czystości terenu zewnętrznego wokół siedziby Zamawiającego przy ul. T. Kościuszki 32A w Grodzisku Mazowieckim oraz wykonywanie czynności związanych z dozorem i bezpieczeństwem obiektu.
FORMA ZŁOŻENIA OFERTY:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w języku polskim na formularzu ofertowym w siedzibie Zamawiającego, Grodzisk Maz. ul. T. Kościuszki 32A w terminie do dnia 6 grudnia 2024 r. do godz. 12:00 (decyduje data wpływu do siedziby Zamawiającego).
Zapytanie ofertowe
Formularz ofertowy
Mapa
Projekt umowy
Klauzula RODO
02.12.2024
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Grodzisku Mazowieckim poszukuje wykonawcy na zakup i dostawę pojemników MGB 1100L na posesje gminne w Grodzisku Mazowieckim, administrowane przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej.
termin składania ofert: do 13.12.2024 r. do godz. 12:00.
Sposób złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć osobiście lub listownie (w tym przypadku decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską) na formularzu ofertowym wraz z załącznikami w formie pisemnej w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, w zamkniętej nieprzezroczystej kopercie na adres Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Grodzisku Mazowieckim,
ul. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki (sala obsługi interesanta stanowisko nr 3).
Na kopercie musi znajdować się opis "zapytanie ofertowe dot. zakupu i dostawy pojemników mgb 1100L"
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej informuje, że na realizację zamówienia przeznacza maksymalnie kwotę 27 094,62 zł netto, do której należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%. Maksymalna kwota brutto, którą można przeznaczyć na realizację zamówienia, wynosi 33 300,00 zł brutto.
Dodatkowe informacje:
1. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (22) 120-29-11 wew. 502 w godz. 7:00 – 14:00
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane,
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych,
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie jego postępowania bez podania przyczyny.
Załączniki:
- formularz ofertowy,
- załącznik nr 1 – podpisany projekt umowy,
- załącznik nr 2 – podpisany wykaz nieruchomości - Załącznik nr 1 do umowy,
- załącznik nr 3 – podpisana Specyfikacja Warunków Zamówienia - Załącznik nr 2 do umowy,
- załącznik nr 4 – podpisana klauzula RODO.
22.11.2024
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej zaprasza do złożenia oferty na świadczenie usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Grodzisku Maz.
Zakres usługi:
- okresowa kontrola przewodów kominowych wraz ze sporządzeniem i wprowadzeniem do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków elektronicznego protokołu kontroli,
- czyszczenie i przegląd wszystkich przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych.
Inne usługi kominiarskie na podstawie odrębnych zleceń.
Wykaz budynków będących w administracji ZGM stanowi załącznik nr 1.
Termin wykonania zamówienia: 01.01.2025 r. – 31.12.2025 r.
Oferta powinna zawierać:
Wypełniony i podpisany formularz ofertowy.
Wypełniony i podpisany załącznik nr 1 – wykaz budynków.
Wypełniony i podpisany załącznik nr 2 – oferta cenowa wykonania innych prac kominiarskich.
Podpisany projekt umowy.
Aktualne zaświadczenie o działalności gospodarczej lub KRS.
Aktualne uprawnienia zawodowe.
Aktualny wpis do kominiarskiej grupy zawodowej.
Kryterium przy wyborze najkorzystniejszej oferty jest cena 100%.
Termin złożenia oferty: 05.12.2024 r.
Ofertę można złożyć w formie pisemnej (osobiście lub listownie) na adres Zamawiającego lub w wersji elektronicznej na e-mail: tt@zgmgrodzisk.pl
22.11.2024
ZGM zaprasza wykonawców do złożenia ofert na wykonywanie prace konserwacyjno - serwisowe 15 pieców gazowych w świetlicach miejsko-wiejskich i wiejskich w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Grodzisku Mazowieckim.
Forma złożenia oferty
Ofertę na Formularzu oferty wraz z załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 05.12.2024 r. do godziny 13:00 w formie:
- pisemnej /osobiście, listownie/ na adres:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisk Maz.
- w wersji elektronicznej na e-mail: tt@zgmgrodzisk.pl
Sposób przygotowania oferty - oferta powinna zawierać:
Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z określeniem wysokości wynagrodzenia podając wartość za usługę - cenę netto i brutto, dla porównania ofert.
Podpisane projekty umowy szt 2.
Aktualne zaświadczenie o działalności gospodarczej lub KRS.
Uprawnienia zawodowe uprawniające do wykonania prac będących przedmiotem zapytania ofertowego.
Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zamówienia na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu Tel. 22 120 29 11; 22 120 29 10 w godz. 7ºº – 15 ºº . lub drogą elektroniczną.
Uwaga: zmianie ulega §2 projektu umowy - okres obowiązywania umowy "Umowa będzie obowiązywała przez okres jednego roku".
22.11.2024
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej zaprasza do złożenia oferty na prace konserwacyjno serwisowe czterech kotłowni w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Grodzisku Mazowieckim.
1. Przedmiot postępowania ofertowego
1.1 Zakład Gospodarki Mieszkaniowej zaprasza do złożenia oferty na nadzór eksploatacyjny pięciu kotłowni zgodnie z odpowiednimi instrukcjami obsługi urządzeń kotłowni:
olejowej na potrzeby centralnego ogrzewania w budynku użytkowym przy ul. Kościuszki 21 w Grodzisku Mazowieckim
Parametry techniczne:
- kocioł wodny VIESSMANN typu Simplex, wydajność kotła 105 KW
- gazowej na potrzeby centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Żeromskiego 25B w Grodzisku Mazowieckim
Parametry techniczne:
- kocioł wodny VIESSMANN, typ: vitipex100, wydajność kotła 170 KW
gazowej na potrzeby centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym w Książenicach ul. Mazowiecka 101, gm. Grodzisk Mazowiecki
Parametry techniczne:
- kocioł wodny BUDERUS typ: Logano G215, wydajność kotła 47 KW gazowej na potrzeby centralnego ogrzewania na parterze budynku (przedszkole) usługowego w Książenicach przy ulicy Marylskiego 7 gm. Grodzisk Maz.
Parametry techniczne
- kocioł gazowy Vessman Vitodens 200 z zamkniętą komorą spalania,
gazowej na potrzeby centralnego ogrzewania w budynku biurowym przy ulicy Kościuszki 32A gm. Grodzisk Maz.
Parametry techniczne
- kocioł wodny BUDERUS typ: Logano Plus KB 372, wydajność kotła 150 KW
Prace konserwacyjno -serwisowe powinny być wykonywane raz w miesiącu, najpóźniej do dnia 25 każdego miesiąca, czynności mających na celu ciągłą pracę kotłowni.
- wystawianie pisemnego potwierdzenia wykonanych czynności kontrolnych, serwisowych z przekazaniem Zamawiającemu, najpóźniej na koniec miesiąca.
2.2 Zakres prac i warunki wykonania prac i ich odbioru
a/ Warunki wykonywania prac: i ich odbiorów zostały zawarte w projekcie Umowy będącej załącznikiem do formularza ofertowego.
2.3 Podpisanie Umowy nastąpi w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
3. Termin wykonania zamówienia: Wymagany termin realizacji – 01.01.2025 r. - 31.12.2025 r.
4. Ocena oferty:
4.1. Kryterium przy wyborze najkorzystniejszej oferty jest: Cena brutto - 100 %
4.2 Cena oferty brutto dla poszczególnych kotłowni jest ceną ryczałtową, obejmującą wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia określonego w zapytaniu ofertowym, łącznie z dojazdem. Cena jest stała przez cały czas obowiązywania umowy.
5. Termin składania ofert: Oferty należy złożyć do dnia 05.12.2024 r. do godziny 13:00.
6.Forma złożenia oferty:
Ofertę można złożyć w formie:
- pisemnej /osobiście lub listownie/ na adres Zamawiającego
- w wersji elektronicznej na e-mail: tt@zgmgrodzisk.pl
7. Dodatkowe informacje
7.1 Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zamówienia na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn.
7.2 Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu Tel. 22 120 29 11; 22 120 29 10
w godz. 7ºº – 15 ºº . lub drogą elektroniczną.
8. Sposób przygotowania oferty - oferta powinna zawierać:
8.1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z określeniem wysokości wynagrodzenia podając wartość
za usługę - cenę netto i brutto, dla porównania ofert.
8.2 Podpisane projekty umowy szt 2.
8.3 Aktualne zaświadczenie o działalności gospodarczej lub KRS.
8.4 Uprawnienia zawodowe uprawniające do wykonania prac będących przedmiotem zapytania ofertowego.
Uwaga: zmianie ulega §2 projektu umowy - okres obowiązywania umowy "Umowa będzie obowiązywała przez okres jednego roku".
19.11.2024
Przedmiotem umowy jest kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy i klatek schodowych oraz sanitariatów w budynku biurowym przy ul. T. Kościuszki 32A w Grodzisku Mazowieckim.
13.11.2024
I. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kosztorysów budowlanych i instalacyjnych: wod-kan, c.o., gazowych, elektrycznych
II.Ocena oferty:
1. Kryterium przy wyborze najkorzystniejszej oferty jest:
Cena brutto - 100%
2. Oferowana cena brutto (z podatkiem VAT 23%) zamówienia winna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją powyższego, łącznie z dojazdem i jest stała przez cały czas obowiązywania umowy.
3. Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty spełniające wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym. Oferty nie spełniające tych warunków będą odrzucone.
4. Po wyborze najkorzystniejszej oferty podpisanie umowy nastąpi w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
5. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed datą zapytania ofertowego w swojej działalności zawodowej w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
III. Sposób przygotowania oferty - oferta powinna zawierać:
Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z załącznikami:
aktualnym zaświadczeniem o działalności gospodarczej lub KRS, podpisanym projektem umowy.
IV. Termin składania ofert:
Oferty należy złożyć do 2.12.2024 roku
V. Forma złożenia oferty:
Ofertę można złożyć w formie:
- pisemnej: w siedzibie Zamawiającego
- w wersji elektronicznej na e-mail: tt@zgmgrodzisk.pl
VI. Dodatkowe informacje
1. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zamówienia bez podania przyczyn na każdym etapie postępowania.
2. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu Tel. 22 120 29 11; 22 120 29 10 lub drogą elektroniczną w godz. 7:00 – 15:00 /pn. – pt./
12.11.2024
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej zaprasza do złożenia oferty na usuwanie awarii, drobne naprawy bieżące i usługi konserwacyjne ogólnobudowlane związane z eksploatacją:
- budynków mieszkalnych wraz z ich otoczeniem,
- budynków gospodarczych i innych urządzeń znajdujących się na posesji,
- budynku biurowego,
- budynków świetlic wiejskich,
- lokali użytkowych,
- lokali mieszkalnych gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych,
- parking „parkuj i jedź”
administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Grodzisku Maz.
Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji 01.01.2025 r. – 31.12.2025 r.
Podpisanie umowy nastąpi w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
Sposób przygotowania oferty - oferta powinna zawierać:
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy
2. Podpisany załącznik nr 1 – wykaz budynków
3. Podpisany projekt umowy z załącznikami
4. Aktualne zaświadczenie o działalności gospodarczej lub KRS
5. Aktualne uprawnienia zawodowe do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.
6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,Opłaconą polisę OC na kwotę min. 100 000,00 zł, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
8. Kierowanie pracami konserwacyjnymi powinno być wykonywane przez osobę posiadającą aktualne uprawnienia do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie oraz posiadać aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa- do załączenia do składanej oferty.
Ocena ofert
Kryterium przy wyborze najkorzystniejszej oferty jest cena 90% i termin gwarancji 10%.
Ocena ofert będzie dokonywana w następujący sposób, według wzoru:
P = (Cn : Cb) x 100 pkt x 90% + (Tb : Td) x 100 pkt x 10%
gdzie:
P – suma punktów
Cn – najniższa cena jednostkowa netto
Cb – cena jednostkowa netto oferty badanej
Tb – termin gwarancji oferty badanej
Td – najdłuższy zaoferowany termin gwarancji
Termin złożenia oferty: do 4.12.2024 r.
Poprawiono oczywisty błąd dotyczący daty złożenia oferty - 04.12.2024 r.
Forma złożenia oferty:
Ofertę można złożyć w formie:
- pisemnej (osobiście lub listownie) na adres Zamawiającego
- w wersji elektronicznej na e-mail: tt@zgmgrodzisk.pl
Dodatkowe informacje:
Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zamówienia na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 22 22 120 29 11 lub drogą elektroniczną (pn-pt godz. 7:00 – 15:00).