SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ

19.11.2024

Przedmiotem umowy jest kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy i klatek schodowych oraz sanitariatów w budynku biurowym przy ul. T. Kościuszki 32A w Grodzisku Mazowieckim.


ZAPYTANIE OFERTOWE DOTYCZĄCE ZAKUPU I TRANSPORTU KONTENERÓW 40 HC (high cube)

15.11.2024

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Grodzisku Mazowieckim poszukuje wykonawcy na sprzedaż i dostarczenie dwóch używanych kontenerów 40 HC (high Cube) dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Grodzisku Mazowieckim, z dostawą do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Grodzisku Mazowieckim, ul. Ekologiczna 1, 05-825 Chrzanów Duży.

termin składania ofert: do 22.11.2024 r. do godz. 12:00.

Sposób złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć osobiście lub listownie (w tym przypadku decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską) na formularzu ofertowym wraz z załącznikami w formie pisemnej w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, w zamkniętej nieprzezroczystej kopercie na adres Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Grodzisku Mazowieckim, ul. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki (sala obsługi klienta stanowisko nr 3).

Na kopercie musi znajdować się opis „Zapytanie ofertowe dot. zakupu kontenerów 40 HC Nie Otwierać do dnia 22.11.2024 r. do godziny 12:00.”

Dodatkowe informacje:
1. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (22) 120-29-11 wew. 502 w godz. 7:00 – 14:00
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane,
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych,
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie jego postępowania bez podania przyczyny.

Załączniki:
- formularz ofertowy,
- załącznik Nr 1 – podpisany projekt umowy,
- załącznik Nr 2 – podpisana klauzula RODO,
- swiz


Wymiana pieca gazowego

15.11.2024

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Grodzisku Maz. zaprasza firmy posiadające stosowne uprawnienia do złożenia oferty na wykonanie usługi polegającej na wymianie pieca gazowego dwu-funkcyjnego c.o./c.w.u. w lokalu nr 10 w budynku przy ul. Przemysłowej 2a w Grodzisku Maz. Budynek piętrowy. Lokal na piętrze o powierzchni użytkowej 20,14 m* i kubaturze 52,36 m".

Sposób przy gotowania oferty - oferta powinna zawierać:
Podpisany formularz ofertowy.
Podpisany wzór umowy.
Aktualne zaświadczenie o działalności gospodarczej lub KRS.
Uprawnienia zawodowe.

Ocena oferty:
Kryterium przy wyborze najkorzystniejszej oferty jest:
Cena (C) brutto — 80%
Termin (T) realizacji —20%

Ocena ofert zostanie dokonana na podstawie następującego wzoru:gdzie: P — łączna ilość punktów, Cn - cena najniższa, Cb — cena oferty ocenianej, Tn — termin najkrótszy Tb - termin oferty ocenianej
P = Cn : Cb x100 pkt x 80 % + Tn : Tb x100 pkt x 20 %
Cena oferty powinna być liczona do dwóch miejsc po przecinku.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą przyznanych punktów
Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty spełniające wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym. Oferty nie spełniające tych warunków będą odrzucone.
Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Minimalny wymagany okres gwarancji na całość usługi nie będzie krótszy niż 1 rok od podpisania protokołu odbioru.

Oferty należy złożyć do 20.11.2024 r. do godziny 13:00
Forma złożenia oferty:
Ofertę można złożyć w formie:
pisemnej (osobiście lub listownie) na adres Zamawiającego,
w wersji elektronicznej na e-mail: tt@zgmgrodzisk.pl


Wykonywanie kosztorysów budowlanych i instalacyjnych: wod-kan, c.o., gazowych, elektrycznych

13.11.2024

I. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kosztorysów budowlanych i instalacyjnych: wod-kan, c.o., gazowych, elektrycznych

II.Ocena oferty:
1. Kryterium przy wyborze najkorzystniejszej oferty jest:
Cena brutto - 100%
2. Oferowana cena brutto (z podatkiem VAT 23%) zamówienia winna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją powyższego, łącznie z dojazdem i jest stała przez cały czas obowiązywania umowy.
3. Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty spełniające wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym. Oferty nie spełniające tych warunków będą odrzucone.
4. Po wyborze najkorzystniejszej oferty podpisanie umowy nastąpi w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
5. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed datą zapytania ofertowego w swojej działalności zawodowej w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.

III. Sposób przygotowania oferty - oferta powinna zawierać:
Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z załącznikami:
aktualnym zaświadczeniem o działalności gospodarczej lub KRS, podpisanym projektem umowy.
IV. Termin składania ofert:
Oferty należy złożyć do 2.12.2024 roku

V. Forma złożenia oferty:
Ofertę można złożyć w formie:
- pisemnej: w siedzibie Zamawiającego
- w wersji elektronicznej na e-mail: tt@zgmgrodzisk.pl

VI. Dodatkowe informacje
1. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zamówienia bez podania przyczyn na każdym etapie postępowania.
2. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu Tel. 22 120 29 11; 22 120 29 10 lub drogą elektroniczną w godz. 7:00 – 15:00 /pn. – pt./


Remont lokalu

12.11.2024

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej zaprasza firmy posiadające odpowiednie uprawnieniado złożenia oferty na remont lokalu mieszkalnego nr 10 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Narutowicza 15 w Grodzisku Mazowieckim.

Ogólny zakres robót:
- demontaż styropianu ze ścian,
- przesunięcie otworu drzwiowego do lokalu wraz z wykonaniem nowego nadproża,
- wygrodzenie ścianką typu lekkiego pomieszczenia łazienki,
- wyposażenie łazienki w urządzenia sanitarne: muszlę ustępową, brodzik, umywalkę, termę elektryczną,
- gruntowanie, szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów,
- wyposażenie pomieszczenia w zlewozmywak i kuchnię elektryczną,
- wymiana wykładziny podłogowej.

Szczegółowy zakres robót zawiera kosztorys ofertowy stanowiący załącznik Nr 1 do formularza ofertowego.

Oferty należy złożyć do dnia 18.11.2024 r. na formularzu ofertowym w siedzibie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej ul. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisk Maz. lub elektronicznie na adres e mail: tt@zgmgrodzisk.pl

Kryterium przy wyborze najkorzystniejszej oferty jest:
- Cena (C) brutto – 70%
- Termin wykonania (T) – 20%
- Gwarancja (G) - 10%

Ocena ofert zostanie dokonana na podstawie następującego wzoru:
P = Cn : Cb x100 pkt x 70 % + Tn : Tb x100 pkt x 20 % + G x 10 %; gdzie:
P – łączna ilość punktów, Cn – cena najniższa, Cb – cena oferty ocenianej, Tn – termin najkrótszy,
Tb – Termin oferty ocenianej, G – gwarancja.

Zamawiający będzie przyznawał punkty w kryterium „gwarancja” w sposób: G = Go : GMAX
Go – oznacza ilość punktów uzyskanych przez ofertę ocenianą, GMAX – oznacza najwyższą ilość punktów uzyskanych w kryterium gwarancja.
Gwarancja udzielona na okres 12 m-cy - 0 pkt. Za każde dodatkowe 6-m-cy ponad wymagane minimum Zamawiający będzie przyznawał 2 pkt. Maksymalna ilość punktów do uzyskania w kryterium gwarancja” wynosi 10.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą przyznanych punktów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 22 120 29 10 w godz. 7:00 – 15:00.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania, unieważnienia, zamknięcia postępowania bez podania przyczyny.

Załącznikami do niniejszego formularza oferty stanowiącymi integralna część oferty są:
a) Podpisany i wypełniony formularz ofertowy.
b) Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy.
c) Podpisany wzór umowy z uzupełnieniem stawek i narzutów do kosztorysowania stosowanych przez Oferenta przy rozliczeniu ewentualnych dodatkowych prac potwierdzonych protokołem uzgodnień między stronami Umowy.
d) Aktualne zaświadczenie o działalności gospodarczej lub KRS.
e) Uprawnienia budowlane kierownika budowy i aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa.
f) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, kopia polisy ubezpieczeniowej.


ZAPYTANIE OFERTOWE DOTYCZĄCE USŁUGI WYWOZU NIECZYSTOŚCI PŁYNNYCH

12.11.2024

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Grodzisku Mazowieckim poszukuje wykonawcy na "świadczenie sukcesywnej usługi wywozu nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych usytuowanych na terenie nieruchomości będących własnością Gminy, zarządzanych i administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Grodzisku Mazowieckim, położonych w Gminie Grodzisk Mazowiecki w terminie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.

termin składania ofert: do 18.11.2024 r. do godz. 9:00.

Sposób złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć osobiście lub listownie (w tym przypadku decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską) na formularzu ofertowym wraz z załącznikami w formie pisemnej w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, w zamkniętej nieprzezroczystej kopercie na adres Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Grodzisku Mazowieckim,
ul. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki (sala obsługi klienta stanowisko nr 3).

Na kopercie musi znajdować się opis "zapytanie ofertowe dot. świadczenia sukcesywnej usługi wywozu nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych" nie otwierać do 18.11.2024 r. do godz. 9:00"

Dodatkowe informacje:
1. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (22) 120-29-11 wew. 502 w godz. 7:00 – 14:00
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane,
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych,
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie jego postępowania bez podania przyczyny.

Załączniki:
- formularz ofertowy,
- projekt umowy,
- załącznik nr 1 - wykaz posesji,
- załącznik nr 2 - przedmiot zamówienia,
- załącznik nr 3 - protokół oględzin posesji,
- klauzula informacyjna RODO,
- zapytanie ofertowe.


Usuwanie awarii, drobne naprawy bieżące i usługi konserwacyjne ogólnobudowlane

12.11.2024

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej zaprasza do złożenia oferty na usuwanie awarii, drobne naprawy bieżące i usługi konserwacyjne ogólnobudowlane związane z eksploatacją:
- budynków mieszkalnych wraz z ich otoczeniem,
- budynków gospodarczych i innych urządzeń znajdujących się na posesji,
- budynku biurowego,
- budynków świetlic wiejskich,
- lokali użytkowych,
- lokali mieszkalnych gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych,
- parking „parkuj i jedź”
administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Grodzisku Maz.

Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji 01.01.2025 r. – 31.12.2025 r.
Podpisanie umowy nastąpi w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.

Sposób przygotowania oferty - oferta powinna zawierać:
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy
2. Podpisany załącznik nr 1 – wykaz budynków
3. Podpisany projekt umowy z załącznikami
4. Aktualne zaświadczenie o działalności gospodarczej lub KRS
5. Aktualne uprawnienia zawodowe do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.
6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,Opłaconą polisę OC na kwotę min. 100 000,00 zł, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
8. Kierowanie pracami konserwacyjnymi powinno być wykonywane przez osobę posiadającą aktualne uprawnienia do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie oraz posiadać aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa- do załączenia do składanej oferty.
Ocena ofert
Kryterium przy wyborze najkorzystniejszej oferty jest cena 90% i termin gwarancji 10%.
Ocena ofert będzie dokonywana w następujący sposób, według wzoru:
P = (Cn : Cb) x 100 pkt x 90% + (Tb : Td) x 100 pkt x 10%
gdzie:
P – suma punktów
Cn – najniższa cena jednostkowa netto
Cb – cena jednostkowa netto oferty badanej
Tb – termin gwarancji oferty badanej
Td – najdłuższy zaoferowany termin gwarancji

Termin złożenia oferty: do 4.12.2024 r.

Forma złożenia oferty:
Ofertę można złożyć w formie:
- pisemnej (osobiście lub listownie) na adres Zamawiającego
- w wersji elektronicznej na e-mail: tt@zgmgrodzisk.pl

Dodatkowe informacje:
Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zamówienia na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 22 22 120 29 11 lub drogą elektroniczną (pn-pt godz. 7:00 – 15:00).


Inwentaryzacja budynku

06.11.2024

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej zaprasza firmy posiadające stosowne uprawnienia do złożenia oferty na wykonanie inwentaryzacji technicznej budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią usługową na parterze położonego przy Pl. Wolności 5 w Grodzisku Mazowieckim.
Powierzchnia użytkowa 450,00 m². Budynek posiada 3 kondygnacje: parter - lokale użytkowe, I piętro – lokale mieszkalne, strych.

Oferta powinna zawierać:
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy.
2. Wypełniony i podpisany wzór umowy.
3. Aktualne zaświadczenie o działalności gospodarczej lub KRS

Kryterium przy wyborze najkorzystniejszej oferty jest:
- Cena (C) brutto - 80%
- Termin (T) realizacji - 20%
Ocena ofert zostanie dokonana na podstawie następującego wzoru:
P = Cn : Cb x100 pkt x 80 % + Tn : Tb x100 pkt x 20 %
gdzie: P – łączna ilość punktów, Cn – cena najniższa, Cb – cena oferty ocenianej, Tn – termin najkrótszy
Tb – termin oferty ocenianej

Oferty należy złożyć do 13.11.2024 roku

Ofertę można złożyć w formie:
- pisemnej (osobiście lub listownie) na adres Zamawiającego
- w wersji elektronicznej na e-mail: tt@zgmgrodzisk.pl

Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zamówienia na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny.
Szczegółowe informacje zawarte są w zapytaniu ofertowym oraz dodatkowo można uzyskać pod numerem telefonu 22 120 29 10 lub drogą elektroniczną.


Przegląd budowlany

23.10.2024


Zakład Gospodarki Mieszkaniowej zaprasza do złożenia ofert na wykonanie półrocznego przeglądu budowlanego obiektu „Parking wielopoziomowy Parkuj i Jedź” o dachu powyżej 2000,00 m2 położonego przy ul. Żydowskiej w Grodzisku Mazowieckim w zakresie, o którym mowa w art. 62 ust. 1 pkt 1 Prawa budowlanego.
Oryginał oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w terminie do dnia 30.10.2024 r. do godziny 13:00, na adres:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A.
Oferta może być przesłana za pośrednictwem poczty, poczty elektronicznej, kuriera, w tym przypadku decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.


Inspektor ds. elektrycznych

18.10.2024


Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie pełnego nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi robotami remontowymi w zakresie instalacji elektrycznych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Grodzisku Mazowiecki.

Oferta powinna zawierać:
Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z załącznikami: aktualnym zaświadczeniem o działalności gospodarczej lub KRS, podpisanym projektem umowy, uprawnieniami zawodowymi, aktualnym zaświadczeniem z Izby Inżynierów Budownictwa, świadectwem kwalifikacji D i E z uprawnieniami do wykonywania pomiarów ochronnych.

Kryterium przy wyborze najkorzystniejszej oferty jest: cena brutto - 100%
Oferty należy złożyć do 24.10.2024 roku


Wycinka gałęzi

17.10.2024


Zakłаd Gоѕpоdаrkі Mіеѕzkаnіоwеј w Grоdzіѕku Mаzоwіеckіm poszukuje firmy do przycinki gałęzi drzew w celu ich prawidłowego rozwoju i zapewnienia bezpieczeństwa na posesjach gminnych, administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Grodzisku Mazowieckim.
Termin złożenia oferty:
do dnia 23.10.2024 r. do godziny 08:00 – Zakłаd Gоѕpоdаrkі Mіеѕzkаnіоwеј w Grodzisku Mazowieckim, ul. Kościuszki 32A, sekretariat pok. 201
T ermin wykonania prac:
Przewidywany termin wykonania prac od 24.10.2024 r. do 08.11.2024 r.
Do oferty należy dołączyć:
Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z załącznikami:
1) Załącznik Nr 1 – podpisany projekt umowy.
2) Załącznik Nr 2 – podpisany wykaz nieruchomości.
3) Załącznik Nr 3 – podpisany protokół oględzin drzew.
4) Załącznik Nr 4 – podpisana Klauzula RODO.
5) podpisanym harmonogram kolejności wykonywania prac - sporządzonym przez oferenta,
6) aktualnym ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności ` gospodarczej na kwotę min. 200 000,00 zł,
7) aktualnym zaświadczeniem o prowadzeniu działalności gospodarczej lub KRS.
Dodatkowe informacje:
1) Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (22) 120-29-11 wew. 502 w godz. 7:00 – 14:00.
2) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane,
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych,
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie jego postępowania bez podania przyczyny.


Przegląd roczny instalacji gazowej

02.10.2024

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej zaprasza do złożenia oferty na wykonanie rocznej kontroli instalacji gazowej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych i budynkach użytkowych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Grodzisku Mazowieckim, zgodnie z art. 62 Ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2024 r. poz. 725) oraz PN-M-34507-2002 „Instalacja gazowa. Kontrola okresowa”.
Wykaz budynków stanowi Załącznik nr 1 do formularza ofertowego. Opracowanie winno być sporządzone przez osobę posiadającą aktualne kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją instalacji gazowych.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia prac podwykonawcom.

Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji - ……… (ilość dni na wykonanie zadania) lecz nie później niż 30.10.2024 r.

Oferta powinna zawierać:
1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z załącznikiem nr 1 (wykazem budynków),
2 Podpisany wzór umowy,
3 Aktualne zaświadczenie o działalności gospodarczej lub KRS,
4 Kopie świadectw kwalifikacyjnych D i E z uprawnieniami do wykonywania pomiarów ochronnych.

Ocena oferty: Kryterium przy wyborze najkorzystniejszej oferty jest:
Cena (C) brutto - 80%
Termin (T) - 20% (ilość dni od podpisania umowy)
Ocena będzie dokonywana w następujący sposób według wzoru:
P = (Cn : Cb) x 100 pkt x 80% + (Tn : Tb) x 100 pkt x 20%
gdzie P – liczba punktów przyznanych dla ocenianej oferty, Cn – najniższa cena brutto ze wszystkich ważnych ofert, Cb – cena brutto oferty ocenianej, Tn – termin najkrótszy ze wszystkich ważnych ofert, Tb – termin oferty ocenianej.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą przyznanych punktów.
Cena oferty winna być liczona do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty spełniające wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym. Oferty nie spełniające tych warunków będą odrzucone.
Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Podpisanie Umowy nastąpi w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
Termin składania ofert: Oferty należy złożyć do 07.10.2024 r.
Forma złożenia oferty:
Ofertę można złożyć w formie:
- pisemnej w siedzibie Zamawiającego
- w wersji elektronicznej na e-mail: tt@zgmgrodzisk.pl


Kоѕzеnie na pоsеsјасh

26.09.2024


Zakłаd Gоѕpоdаrkі Mіеѕzkаnіоwеј w Grоdzіѕku Mаzоwіеckіm poszukuje firmy do kоѕzеniа na pоsеsјасh administrowanych przez ZGM zgodnie z załączonym wykazem – Załącznik nr 2.
Termin złożenia oferty:
do dnia 02.10.2024 r. do godziny 08:00 – Zakłаd Gоѕpоdаrkі Mіеѕzkаnіоwеј w Grodzisku Mazowieckim, ul. Kościuszki 32A, sekretariat pok. 201
Termin wykonania prac:
Przewidywany termin wykonania prac od 03.10.2024 r. do 18.10.2024 r. i nie dłużej niż 3 dni od dnia podpisania umowy.
Do oferty należy dołączyć:
Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z załącznikami:
1) Załącznik nr 1 – podpisany projekt umowy na każdej stronie,
2) Załącznik nr 2 – podpisany wykaz nieruchomości do zapytania ofertowego,
3) Załącznik nr 3 – podpisana informacja RODO,
4) Podpisany harmonogram kolejności wykonywania prac dotyczący niniejszej oferty stworzony przez oferenta,
5) Aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gоѕpоdarczej na kwotę min 200 000,00 zł – kopia,
6) Aktualne zaświadczenie o prowadzonej działalności gospodarczej lub KRS – kopia lub wydruk.
Dodatkowe informacje:
1) Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (22) 120-29-11 wew. 502 w godz. 7:00 – 14:00.
2) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane,
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych,
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie jego postępowania bez podania przyczyny.


Remont lokalu

24.09.2024

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej zaprasza do złożenia oferty na wykonanie remontu w lokalu nr 8 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym położonym przy ul. Przemysłowa 2C w Grodzisku Maz. Lokal z licznikiem elektrycznym, bez licznika gazowego. Przed złożeniem oferty Wykonawca jest zobowiązany do obejrzenia lokalu.

Kryterium przy wyborze najkorzystniejszej oferty jest:
Cena (C) brutto - 80% przy 8% podatku VAT
Termin wykonania prac (T) - 20% /ilość dni na wykonanie zamówienia/
Ocena będzie dokonywana w następujący sposób według wzoru:
P = (Cn : Cb) x 100 pkt x 80% + (Tn : Tb) x 100 pkt x 20%
gdzie
P – liczba punktów przyznanych dla ocenianej oferty
Cn – najniższa cena brutto ze wszystkich ważnych ofert
Cb – cena brutto oferty badanej
Tn – termin najkrótszy ze wszystkich ważnych ofert
Tb – termin oferty badanej
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą przyznanych punktów.

Termin składania ofert: 27.09.2024 r. do godz. 12.00

Do oferty należy dołączyć:
- aktualne zaświadczenie o działalności gospodarczej lub KRS,
- wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy z podaniem ilości dni na wykonanie zamówienia,
- podpisany szkic lokalu.

Oferty należy składać:
- pisemnie w sekretariacie Zakładu, ul. T. Kościuszki 32A, Grodzisk Maz.
- w wersji elektronicznej na adres e-mail: tt@zgmgrodzisk.pl


Przegląd instalacji elektrycznej

10.09.2024

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej zaprasza do złożenia oferty na wykonanie pięcioletniego przeglądu instalacji elektrycznej i piorunochronnej w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Grodzisku Maz., zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 Prawa budowlanego i wykazem budynków objętych przeglądem.
Termin składania ofert: do 18.09.2024 roku

Ofertę można złożyć w formie:
- pisemnej: w siedzibie Zamawiającego; Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Grodzisku Mazowieckim, ul. T. Kościuszki 32 A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki
- w wersji elektronicznej na e-mail: tt@zgmgrodzisk.pl
Kryterium przy wyborze najkorzystniejszej oferty jest: Cena (C) brutto - 80%, Termin (T) dni - 20%
Ocena będzie dokonywana w następujący sposób według wzoru:
P = (Cn : Cb) x 100 pkt x 80% + (Tn : Tb) x 100 pkt x 20%
gdzie: P – liczba punktów przyznanych dla ocenianej oferty
Cn – najniższa cena brutto ze wszystkich ważnych ofert, Cb – cena brutto oferty badanej
Tn – termin najkrótszy ze wszystkich ważnych ofert, Tb – termin oferty badanej.
Termin realizacji - ………. (ilość dni na wykonanie przeglądu)

Oferta powinna zawierać:
1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy,
2 Wypełniony i podpisany załącznik nr 1,
3 Podpisany wzór umowy,
4 Aktualne zaświadczenie o działalności gospodarczej lub KRS,
5 Świadectwa kwalifikacyjne D i E z uprawnieniami do wykonywania pomiarów ochronnych.

Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zamówienia na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 22 120 29 10 lub drogą elektroniczną (pn-pt godz. 7:00 – 15:00).


Adres

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
w Grodzisku Mazowieckim
ul. T. Kościuszki 32A
05-825 Grodzisk Mazowiecki

Regon: 141243489
NIP: 529-174-54-62

Konto bankowe:
55 1240 6348 1111 0010 4146 0402

Konto bankowe kaucji mieszkaniowych:
18 1240 6348 1111 0011 3259 6739

Godziny pracy

poniedziałek
w godz. 8:00 - 17:00
wtorek - czwartek
w godz. 8:00 - 16:00
piątek
w godz. 8:00 - 15:00

Godziny otwarcia kasy ZGM:
Poniedziałek 8:00 - 12:00
Wtorek 11:00 - 14:00
Środa Nieczynne
Czwartek 11:00 - 14:00
Piątek 8:00 - 12:00

Adresy e-mail

Sekretariat:
biuro@zgmgrodzisk.pl

Wodomierze:
wodomierze@zgmgrodzisk.pl

Przetargi:
przetargi@zgmgrodzisk.pl

Dział techniczny:
tt@zgmgrodzisk.pl

Inspektor Ochrony Danych:
iod@zgmgrodzisk.pl

Kontakt

Sekretariat:
0 22 120 29 11

Dział techniczny:
0 22 120 29 10

Numery wewnętrzne:
Sekretariat - 500
Obsługa techniczna - 501
Administracja - 502, 503
Główny księgowy - 508
Księgowość - 510