Remont w lokalu

19.02.2025

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej zaprasza firmy posiadające stosowne uprawnienia do złożenia oferty na wykonanie remontu w lokalu nr 2 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Pańskiej 6 w Grodzisku Mazowieckim.
Szczegółowy zakres prac określa kosztorys ofertowy (ślepy) załączony do zapytania.
W cenie oferty należy ująć całość kosztów związanych z remontem lokalu łącznie z kosztami wywozu materiałów z rozbiórki na legalne, dostępne wykonawcy wysypisko odpadów, koszty nadzoru technicznego.

Kryterium przy wyborze najkorzystniejszej oferty jest:
cena (C) brutto – 80%, termin (T) – 20% - ilość dni na wykonanie zamówienia.
Ocena ofert zostanie dokonana na podstawie następującego wzoru:
P = Cn : Cb x100 pkt x 80 % + Tn : Tb x100 pkt x 20 % gdzie:
P – łączna ilość punktów, Cn – cena najniższa, Cb – cena oferty ocenianej, Tn – termin wykonania najkrótszy, Tb – termin wykonania oferty ocenianej.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą przyznanych punktów.
Cena oferty powinna być liczona do dwóch miejsc po przecinku.
Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w terminie do dnia 26.02.2025 r., na adres:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A lub drogą elektroniczną: tt@zgmgrodzisk.pl
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 22 120 29 10 w godz. 7:00 – 15:00.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Wykonawca może wprowadzać zmiany lub wycofać złożoną przez siebie propozycję przed terminem upływu jej składania.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych,
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania, unieważnienia, zamknięcia postępowania bez podania przyczyny.


Remont instalacji elektrycznej w lokalu

13.02.2025


Zakład Gospodarki Mieszkaniowej zaprasza firmy posiadające stosowne uprawnienia do złożenia oferty na wykonanie remontu instalacji elektrycznej w lokalu nr 2 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Pańskiej 6 w Grodzisku Mazowieckim.
Szczegółowy zakres prac określa kosztorys ofertowy (ślepy) załączony do zapytania.
W cenie oferty należy ująć całość kosztów związanych z remontem lokalu łącznie z kosztami wywozu materiałów z rozbiórki na legalne, dostępne wykonawcy wysypisko odpadów, koszty nadzoru technicznego.
Kryterium przy wyborze najkorzystniejszej oferty jest:
cena (C) brutto – 80%, termin (T) – 20% - ilość dni na wykonanie zamówienia.
Ocena ofert zostanie dokonana na podstawie następującego wzoru:
P = Cn : Cb x100 pkt x 80 % + Tn : Tb x100 pkt x 20 % gdzie:
P – łączna ilość punktów, Cn – cena najniższa, Cb – cena oferty ocenianej, Tn – termin wykonania najkrótszy, Tb – termin wykonania oferty ocenianej.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą przyznanych punktów.
Cena oferty powinna być liczona do dwóch miejsc po przecinku.
Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w terminie do dnia 20.02.2025 r., na adres:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A lub drogą elektroniczną: tt@zgmgrodzisk.pl
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 22 120 29 10 w godz. 7:00 – 15:00.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Wykonawca może wprowadzać zmiany lub wycofać złożoną przez siebie propozycję przed terminem upływu jej składania.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych,
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania, unieważnienia, zamknięcia postępowania bez podania przyczyny.


Remont dachu

03.02.2025

1.Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku mieszkalnym dwukondygnacyjnym przy ul. Poniatowskiego 3 w Grodzisku Mazowieckim.

2.Termin realizacji zamówienia ilość dni na wykonanie zamówienia , realizacja nie później niż do dnia 08.07.2025r.

3. Kryterium oceny ofert.
Kryterium przy wyborze najkorzystniejszej oferty jest:
- Cena (C) brutto – 70%
- Termin wykonania (T) – 20%
- Gwarancja (G)- 10%
Ocena ofert zostanie dokonana na podstawie następującego wzoru:
P = Cn : Cb x100 pkt x 70 % + Tn : Tb x100 pkt x 20 % + Go : G MAX x 10 gdzie:
P – łączna ilość punktów, Cn – cena najniższa, Cb – cena oferty ocenianej, Tn – termin najkrótszy, Tb – Termin oferty ocenianej

Gwarancja (waga 10%) będą obliczone zgodnie z poniższym wzorem:
G= Go/ G MAX x 10
gdzie:G – oznacza ilość punktów uzyskanych w kryterium „gwarancja” (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku)
Go– oznacza ilość punktów uzyskanych przez ofertę ocenianą.
G MAX – oznacza najwyższą ilość punktów uzyskanych w kryterium gwarancja. Zamawiający będzie przyznawał punkty w kryterium „gwarancja” w następujący sposób:
Gwarancja udzielona na okres 24 m-ce - 0 pkt, za każde dodatkowe 6-mcy ponad wymagane minimum Zamawiający będzie przyznawał 2 pkt. Maksymalna ilość punktów do uzyskania w kryterium gwarancja” wynosi 10.

4.Forma złożenia oferty.
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym w zamkniętej nieprzezroczystej kopercie z napisem (tytuł zapytania) lub przesłać elektronicznie na adres Zamawiającego .t.j e-mail: tt@zgmgrodzisk.pl Miejsce i termin złożenia oferty.
Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w terminie do dnia 17.02.2025r., na adres Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
Oferta może być przesłana za pośrednictwem poczty, poczty elektronicznej, kuriera, w tym przypadku decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.

5. Informacje dodatkowe.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 22 120 29 10 w godz. 7:00 – 15:00.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Wykonawca może wprowadzać zmiany lub wycofać złożoną przez siebie propozycję przed terminem upływu jej składania.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych,
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania, unieważnienia.
Zamknięcia postępowania bez podania przyczyny.


Remont lokalu

28.01.2025

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej zaprasza firmy posiadające stosowne uprawnienia do złożenia oferty na wykonanie remontu w lokalu nr 1 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Przemysłowej 2B w Grodzisku Mazowieckim.
Szczegółowy zakres prac określa kosztorys ofertowy (ślepy) załączony do zapytania.
W cenie oferty należy ująć całość kosztów związanych z remontem lokalu łącznie z kosztami wywozu materiałów z rozbiórki na legalne, dostępne wykonawcy wysypisko odpadów, koszty nadzoru technicznego.
W celu prawidłowego przygotowania oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej.

Kryterium przy wyborze najkorzystniejszej oferty jest:
- cena (C) brutto – 80%
- termin (T) – 20% - ilość dni na wykonanie zamówienia.

Ocena ofert zostanie dokonana na podstawie następującego wzoru:
P = Cn : Cb x100 pkt x 80 % + Tn : Tb x100 pkt x 20 % gdzie:
P – łączna ilość punktów, Cn – cena najniższa, Cb – cena oferty ocenianej, Tn – termin wykonania najkrótszy, Tb – termin wykonania oferty ocenianej.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą przyznanych punktów.
Cena oferty powinna być liczona do dwóch miejsc po przecinku.
Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w terminie do dnia 03.02.2025 r., na adres:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A lub drogą elektroniczną: tt@zgmgrodzisk.pl
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 22 120 29 10 w godz. 7:00 – 15:00.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Wykonawca może wprowadzać zmiany lub wycofać złożoną przez siebie propozycję przed terminem upływu jej składania.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych,
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania, unieważnienia, zamknięcia postępowania bez podania przyczyny.


Remont klatki schodowej

24.01.2025

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej zaprasza firmy posiadające stosowne uprawnienia do złożenia oferty na wykonanie remontu, malowania klatki schodowej wraz z pracami dodatkowymi,w budynku mieszkalnym wielorodzinnym ul. Pańska 6 w Grodzisku Mazowieckim.
Szczegółowy zakres prac określa kosztorys ofertowy (ślepy) załączony do zapytania.
W cenie oferty należy ująć całość kosztów związanych z remontem klatki schodowej łącznie z kosztami zużycia energii elektrycznej, zużycia wody, które Wykonawca zapewnia we własnym zakresie oraz koszty wywozu materiałów z rozbiórki na legalne, dostępne wykonawcy wysypisko odpadów, koszty nadzoru technicznego.
Prace będą wykonywane na czynnym obiekcie. W celu prawidłowego przygotowania oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej.

Kryterium przy wyborze najkorzystniejszej oferty jest:
- cena (C) brutto – 80%
- termin (T) – 20% - ilość dni na wykonanie zamówienia.
Ocena ofert zostanie dokonana na podstawie następującego wzoru:
P = Cn : Cb x100 pkt x 80 % + Tn : Tb x100 pkt x 20 % gdzie:
P – łączna ilość punktów, Cn – cena najniższa, Cb – cena oferty ocenianej, Tn – termin wykonania najkrótszy, Tb – termin wykonania oferty ocenianej.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą przyznanych punktów.
Cena oferty powinna być liczona do dwóch miejsc po przecinku.

Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w terminie do dnia 29.01.2025 r., na adres:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A lub drogą elektroniczną: tt@zgmgrodzisk.pl

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 22 120 29 10 w godz. 7:00 – 15:00.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Wykonawca może wprowadzać zmiany lub wycofać złożoną przez siebie propozycję przed terminem upływu jej składania.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych,
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania, unieważnienia, zamknięcia postępowania bez podania przyczyny.


Adres

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
w Grodzisku Mazowieckim
ul. T. Kościuszki 32A
05-825 Grodzisk Mazowiecki

Regon: 141243489
NIP: 529-174-54-62

Konto bankowe:
55 1240 6348 1111 0010 4146 0402

Konto bankowe kaucji mieszkaniowych:
18 1240 6348 1111 0011 3259 6739

Godziny pracy

poniedziałek
w godz. 8:00 - 17:00
wtorek - czwartek
w godz. 8:00 - 16:00
piątek
w godz. 8:00 - 15:00

Godziny otwarcia kasy ZGM:
Poniedziałek 8:00 - 12:00
Wtorek 11:00 - 14:00
Środa Nieczynne
Czwartek 11:00 - 14:00
Piątek 8:00 - 12:00

Adresy e-mail

Sekretariat:
biuro@zgmgrodzisk.pl

Wodomierze:
wodomierze@zgmgrodzisk.pl

Przetargi:
przetargi@zgmgrodzisk.pl

Dział techniczny:
tt@zgmgrodzisk.pl

Inspektor Ochrony Danych:
iod@zgmgrodzisk.pl

Kontakt

Sekretariat:
0 22 120 29 11

Dział techniczny:
0 22 120 29 10

Numery wewnętrzne:
Sekretariat - 500
Obsługa techniczna - 501
Administracja - 502, 503
Główny księgowy - 508
Księgowość - 510