Inspektor ds. księgowości

Dyrektor Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Grodzisku Mazowieckim

OGŁASZA nabór KANDYDATÓW na wolne stanowisko URZĘDNICZE

Inspektor ds. księgowości

1. Wymagania niezbędne:

a. wykształcenie wyższe lub kierunkowe min. średnie o profilu ekonomicznym lub finansowym,
b. wymagany staż pracy: minimum 3 lata dla kandydatów z wykształceniem wyższym, minimum 5 lat dla kandydatów z wykształceniem średnim,
c. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
d. brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
e. nieposzlakowana opinia,
f. obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.

2. Wymagania dodatkowe:
a. minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w księgowości,
b. znajomość przepisów o rachunkowości i finansach publicznych
c. dobra znajomość programów Excel i Word;
d. samodzielność, odpowiedzialność i dokładność;
e. komunikatywność, kultura osobista, umiejętność pracy w zespole;
f. atutem będzie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w administracji samorządowej z uwzględnieniem wiedzy na temat ekonomicznych aspektów windykacji należności.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a. Kontrola terminowości wpłat należności dokonywanych przez lokatorów i kontrahentów, kontrola należności w zakresie niedopuszczania do przedawnienia;
b. Prowadzenie windykacji należności ( wystawianie upomnień, wezwań do zapłaty, propozycji spłaty zadłużenia w ratach, przygotowywanie dokumentów do postępowań sądowych);
c. Prowadzenie wykazów- umorzeń należności, zawartych porozumień na spłatę należności w ratach;
d. Prowadzenie korespondencji – udzielanie odpowiedzi na pisma lokatorów i kontrahentów;
e. Współpraca w w/w zakresie z Radcą Prawnym;
f. Obsługa petentów w zakresie naliczeń, wpłat i zadłużeń;
g. Obsługa aplikacji BIG InfoMonitor
h. Prowadzenie rozliczeń dotyczących zużycia mediów.

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
a. wymiar czasu pracy – 1/2 etatu;
b. planowane zatrudnienie – umowa o pracę zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
c. wynagrodzenie za pracę – proponowane wynagrodzenie zasadnicze w przedziale od 2800 zł brutto do 3200 zł brutto (dla 1/2 etatu) plus dodatek stażowy, jeżeli będzie przysługiwał; dokładna wysokość wynagrodzenia, adekwatna do posiadanego doświadczenia i umiejętności, zostanie ustalona w trakcie rekrutacji;
d. miejsce pracy – Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32 A;
e. usytuowanie stanowiska pracy – piętro II, budynek przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz do poruszania się na wózku inwalidzkim, schody, brak windy;
f. rodzaj pracy – praca biurowa przy komputerze, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności.

5. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
a. List motywacyjny,
b. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wg wzoru załącznik Nr 2)
c. CV – z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
d. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
e. Kserokopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie – świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę w przypadku trwania w zatrudnieniu,
f. Kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
g. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (wg wzoru załącznik Nr 3),
h. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa umyślne (wg wzoru załącznik Nr 3),
i. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (wg wzoru załącznik Nr 1),

6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

7. Termin i miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją: „Dotyczy naboru na stanowisko – Inspektor ds. księgowości” w terminie do dnia 4 sierpnia 2025r. do godz. 15:00.
• w Sekretariacie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Grodzisku Mazowieckim ul. Kościuszki 32 A, w godzinach od 8.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku,
lub
• za pośrednictwem poczty na adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Grodzisku Mazowieckim,
ul. Kościuszki 32 A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki
Oferty, które wpłyną do zakładu po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
O zachowaniu terminu decyduje data i godzina wpływu do Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej.

8. Postępowanie rekrutacyjne
a. W postępowaniu rekrutacyjnym rozpatrywane będą tylko kompletne oferty, które wpłyną do wyżej podanego terminu.
b. Postępowanie rekrutacyjne jest trzyetapowe:
Etap I – składanie dokumentów przez kandydatów/kandydatki,
Etap II – weryfikacja złożonych dokumentów pod kątem spełniania wymagań zawartych
w pkt. 1 ogłoszenia
Etap III – rozmowa kwalifikacyjna.
O dopuszczeniu do dalszego postępowania kwalifikacyjnego oraz miejscu jego przeprowadzenie kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
c. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip-zgm.grodzisk.pl) oraz na stronie internetowej www.zgmgrodzisk.pl i tablicy informacyjnej w siedzibie ZGM.
d. Dyrektor Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej zastrzega sobie prawo do odwołania naboru w całości lub części, przedłużenia terminu składania ofert, zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert.
e. Złożonych ofert nie odsyłamy. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Załączniki:

Nabór ZGM
Załącznik nr 1
Załącznik nr 2
Załącznik nr 3