Inspektor ds. elektrycznych

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej zaprasza osoby posiadające stosowne uprawnienia do złożenia oferty na sprawowanie funkcji inspektora nadzoru robót elektrycznych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Grodzisku Maz. w latach 2026 – 2027.

Usługa polega na: sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi robotami instalacyjnymi, ocenie istniejących instalacji, określaniu zakresu prac remontowych, wykonywaniu kosztorysów inwestorskich i ofertowych (ślepych), doradztwie, opiniowaniu oraz innych czynnościach przewidzianych dla inspektora nadzoru zgodnie z ustawą Prawo Budowlane (Dz.U.2013.1409 z późn. zmianami).

Remontem obejmowane są instalacje w lokalach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez ZGM, instalacje oświetleniowe części wspólnych budynków. W ramach obowiązków inspektora będzie dokonywanie wizji lokalnych w celu oceny przedmiotowych instalacji oraz wyznaczanie zakresu robót (również w formie rysunku) koniecznych do wykonania wraz z kosztorysami, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
Kryterium przy wyborze najkorzystniejszej oferty jest: cena brutto – 100%.
Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z załącznikami: aktualnym zaświadczeniem o działalności gospodarczej lub KRS, podpisanym projektem umowy, uprawnieniami zawodowymi, świadectwem kwalifikacji D i E z uprawnieniami do wykonywania pomiarów ochronnych, aktualnym zaświadczeniem z Izby Inżynierów Budownictwa.
Oferty należy złożyć do: 24.11.2025 roku w formie:

– pisemnej /osobiście, listownie/ na adres: Zamawiającego

– w wersji elektronicznej na e-mail: tt@zgmgrodzisk.pl

Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zamówienia na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 22 120 29 10 w godz. 7:00 – 15:00 /pn. – pt./ lub drogą elektroniczną.

Załączniki:

Zapytanie ofertowe
Formularz ofertowy
Klauzula Rodo
Umowa projekt